lørdag 2. juni 2007

Raut (m-l)!!!

Ja, då er dagen komen. Eg, Bjørnar Berge, har oppretta ein blogg. Eg har ved tidlegare anledninga hevda at bloging berre er noke ein gjer for å pleie sitt ego, ergo har eg tydeligvis fått eit behov for å pleie egoet mitt. Eller kanskje spre eit budskap? Det er i alle fall unnskyldninga eg kjem til å bruke. Navnet, Raut (m-l) er ein tribute til fagleg ansvarleg i Raud Ungdom( Noregs beste ungdoms-organisasjon) Jørgen Hamre Sveen. For dei som ikkje veit det er eg medlem av RU og partiet Raudt. Eg var på stiftingskongressen til nemnte parti og gjekk i namnedebatten inn for namnet Raudt, eller Rødt på bokmål( Roxxat på samisk trur eg). Eit av den tidlegare nemnte Hr. Hamre Sveen sine argument mot dette namnet var måten det høyrast ut på dialekta mi, nemlig Raut( som i Mooo).

Anyhow, der var namnet forklart. Denne s bloggen skal handle om mine politiske interessar, musikk, hobbyar. Generelt eit innblikk i livet mitt! Eg har og fått den ære å vere fystekandidat ved fylkestingsvalet for Sogn og Fjordane Raudt. Derfor vil eg bruke bloggen som eit valgkamp-verktøy. Dokke kan like gjerne byrje å stemme Raudt med ein gong.

P.S.
Denne bloggen er ikkje skreve på korrekt nynorsk, men korleis eg føle for å skrive ting akkurat der og då. So alle grammatik-fanatikara kan enten kjefte på meg til dei går lei, eller helde seg vekke.

Bjørnar Berge

3 kommentarer:

Comrade Arnfinn sa...

APPLAUS!
Welcome to the dark side.... of revolutionary blogging! ;)
Ser fram til å følge med på denne bloggen.

Raut (m-l) sa...

Takk, takk!

Eg har hørt at The Dark Side har kake. Er dette sant?

Comrade Arnfinn sa...

Vi hadde kake... Det er bare det at borgerskapssvina har tatt fra oss bakeriene slik at vi (og Jørgen Hamre Sveen især) må lage 10 kaker til borgerskapet for hver kake vi skal få selv. Men om du blir med i revolusjonen kamerat, da vanker det kake på alle sammen!