tirsdag 5. juni 2007

Kollektivtransport

Vel, eg tenkte det var på tide med noko skikkeleg politikk på bloggen. So derfor skal eg no snakke om mine vyar for kollektivtransporten i Sogn og Fjordane. Sogn og Fjordane er for dei som ikkje veit det eit utkantsfylke, og har derfor ikkje like god kollektiv-tilbod som til dømes Oslo. På tross av dette har Sogn og Fjordane eit godt kollektivnett, enkelte plassar.

For dei som bur langs hovudferdselslinjene er det bra, her går det opptil fleire ekspressbussar kver dag. For meg som bur mellom Førde og Florø er det og lett å ta kollektivtransport. Men dette gjelder ikkje for dei som bur i utkantane. La oss ta eit døme frå mitt nærområde: Frå Førde til Florø og tilbake igjen er det mange avgangar kver dag. Frå Vevring( bygd ute i fjorden) til Naustdal har pipa ein heilt anna låt. Her er det berre skulebussar som går. Er dette rett?

Derfor vil eg med dette seie følgande:" Betre kollektivtilbod, både for utkant og sentrale strok!" Eg meiner og det bør være billigare å ta buss( i motsetning til arbeidarpartiet som vil gjere det dyrare!). Eg vil ha GRATIS buss! På denne måten vert det enklare for folk å ta steget frå å køyre bil til å reise kollektivt.

Ingen kommentarer: