tirsdag 12. juni 2007

Nytt innlegg! YAY!

No har eg ikkje oppdatert bloggen her på eit par dagar, so kva har eg dreve med? Vel på torsdag var det tid for eit radikalt stilskifte, nemlig det å la lokkene falle. Eg har no kort hår igjen etter mange år med langt, rufsete ragg. På laurdag var det tid for fylkessamling for Sogn og Fjordane Raudt og med foredrag av Erling Folkvord og programdiskusjon. Deretter var det fylkessamling for Sogn og Fjordane Raud Ungdom med tale og debatt-teknikk kurs ved Jo Skårderud. At det berre var folk frå Førde Raud Ungdom som møtte la sjølvsagt ein viss dempar på stemninga. På søndag var det stølstur i lag med slekta. Etter å ha bada i Trodalsvatnet presterte eg å bli hetig solbrent.

Anyhow no skal eg snart skrive ein post om Ørskog-Fardal linja.

2 kommentarer:

Sunniva Innstrand sa...

Hey, så nå nettopp at du hadde fått deg blogg, grattis! Meget flott.

Derimot ser jeg at du selv påpeker dette med gramatikk og hvordan språk-fanatikere ikke er særlig velkomne her. Desverre er jeg en sånn orddelingsfanatiker, ikke språkfanatiker. Dermed påpeker jeg din grusomme orddelingsfeil: "tale og debatt-teknikk kurs". Først og fremst skrives det strengt tatt med store bokstaver fordi det er et egennavn, men det ikke har noe med orddelingsfeil å gjøre. Den rette måten er forøvrig slik: "Tale- og debatteknikk-kurs". Så var det sagt.

Derimot må jeg igjen påpeke hvor kult det var at du hadde anskaffet deg et sted for å "pleie ditt ego":)

Comrade Arnfinn sa...

*poke*
Når kommer den brennende posten om Ørskog-Fardal linja? Må snart få noen oppdateringer fra det glade vestlandet