mandag 4. juni 2007

Eksamen...

I dag hadde eg min siste skriftlege eksamen for i år. Når ein då er ferdig med det skitet må det vere lov til å seie følgande:" Wow, i feel good!"

Seriøst, eksamen er eit merkeleg prosjekt. Ein tar ein flokk med elevar, som er eit slags tverrsnitt av den lokale befolkninga, plasserer dei i eit rom der all menneskeleg kontakt må foreg med ein flokk 70-åringar( eksamensvaktar). Dei må forholde seg heilt stille og skrive ei oppgåve. Og utifrå dette skal ein bedømme kor bra ein elev har gjort det i løpet av året.W00t? Skal dagsformen ein dag verkeleg bety so mykje for resten av livet ditt. Berre ullball spør du meg.

Anyhow, eg er ferdig. So no skal eg slappe heilt av!

3 kommentarer:

Comrade Arnfinn sa...

Vi er flere om å være ferdig med skriftlige eksamener for i år ja? ;p Hva var du oppe i?

Nå har jeg jekka huet av en øl... Skal du ha en også?

Raut (m-l) sa...

Eg var oppe i 3Ska. Forholdet Russland-Noreg etter den kalde krigen. Har ikkje noko øl, og ikkje smakar det godt heller...

Arnfinn sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.