tirsdag 4. desember 2007

Innlegg i Firda

Hent soldatane Heim!

Noreg er i krig. Ein okkupasjonskrig som blir meir og meir blodig for kvar dag som går. Kva krig er det eg snakkar om? Krigen i Afghanistan. Denne krigen gjer unge norske menn om til mordarar som drep sivile og motstandskjemparar. Det er ein krig som fører til at unge norske menn kjem heim i kiste. Det er ein krig som fører til at Taliban blir større og større på grunn av okkupasjonstyrkane si framferd. Det er ein krig der eit av verdas rikaste land bombar eit av verdas fattigaste. Og kvem tjener på dette?

Tjener norske arbeidarar på dette? Tjener afghanarar på dette? Nei! Dette er ein krig som berre tjener USA sine imperialistiske og geopolitiske interreser. Det er på tide at vi får ein slutt på dette. Noreg bør ikkje delta i ein slik krig. Hent soldatane heim!

Ja, eit avisinnlegg er kjekt å ha når ein føler ein må oppdatere bloggen sin kjapt. Dette innlegget sto på trykk i avisa Firda i førre veke.

7 kommentarer:

Comrade Arnfinn sa...

Høhø!
Føler deg mektig pressa nå? ;p

Lykketroll sa...

Meget bra eg likte det. Ja få dei hei til mor sier eg no, dei kan aldri ha vis helt ka dei gikk til disse unge menne ogggg kviner.

Ragna
Eg skal foresten visse til din bolg på min splitter nye

Ps: eg snaka litt med ei som hadde vert med i UH i Florø før så du har ein står og viktig Jobb forandeg

VALK sa...

Veldig bra, Bjørnar! :)

VALK sa...

Pe ess:
Link til den hårete armhulen! Då blir ho glad!

Raut (m-l) sa...

Har gjort det Lone.

Det er ho som skjuler seg bak linken: "Anonym superfeminist."

Anonym sa...

Fantastisk. Vil bare gi varsku om at Communistkickback er ute og svinger seg igjen.

Lykketroll sa...

Hei har du tenkt deg opp hitt på leir du da. Du reiser vell rimelig også i januar.
Link min blog da