tirsdag 13. november 2007

Nokre av tinga ein får på ein barneskule

Her er ei liste over noken av tinga eg føle eg har fått utav den tid eg har arbeida på slåtten skule:

Sjukdom: Når ein jobbar på ein barneskule får ein i seg omtrent alt av sjukdommar. Sjøl har eg vore heime med feber i dag. Den einaste trøsten er at når eg er ferdig kjem eg til å ha det beste immunforsvaret nokon gong.

Forståing av kvifor det blir krig i verda. Ungar i 1 og 2. klasse kan krangle om kva som helst, omtrent som statsleiarar.

Teikningar: Dette er den store fordelen. Eg får teikningar som eg ikkje forstår kva skal førestille minst ein gong i monaden.

5 kommentarer:

Comrade Arnfinn sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

VALK sa...

Du har hvertfall en skikkelig jobb! Slutt å syte!

Og NÅ først så jeg hva bloggen din faktisk het. Hahahahaaaaa...


(pe ess: Link. Liiiiink.)

Sofie sa...

Så kult at du kommer på regnbuefesten til Lone:D

Anonym sa...

Hey Bjørnar! Så du har havna på Slåtten? Eg blei faktisk tilbydd den stillinga frå neste haust av den dagen eg drog til England! Jobba du med generelt sett alle ungane eller nokon som e funksjonshemma?

Raut (m-l) sa...

Marius! Compadre!

Eg er sivilarbeidar. Dermed gjer eg litt forskjellig, litt undervisning, assistent, SFO, kontorarbeid og litt vaktmesterarbeid. Eg jobbar nok med dei fleste ungane der. Kos går det i London? Korleis kan ein få tak på deg fortida?