søndag 16. september 2007

Tilbake! Igjen!

Då spør kanskje nokon av dykk dykk sjølve om kvifor det nesten berre er postar som omhandler min triumferande tilbakekomst i bloggosfæren. Er det for å vekke Interesse? Nei, det er fordi eg ikkje er den ivrigaste bloggaren. Men då spør de kanskje: "Ha Bjørnar noko nytt å melde?"

Ja, det har eg!

Eg kom ikkje inn på fylkestinget. Det er sjølvsagt litt leit, men RV har fått sin fyste ordførar! I Risør! Ellers er eg veldig nøgd med skulevalet i Sogn og Fjordane der vi greide å få 7,3 % av stemmene! Eg er og stolt av Høyanger RV som greide 11,5% og to mandat!

Ellers er begynt i siviltenesta. Eg har fått meg jobb på Slåtten skule i Førde og skal jobbe der eit år. Det trur eg blir veldig kjekt.

Anyhow neste oppdatering kjem om ei, antageligvis, lång stund.

Ingen kommentarer: